بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

هفدهمین جلسه دو ماهیانه گروه کوهنوردی سازمان نظام پزشکی مشهد

 
هفدهمین جلسه دو ماهیانه گروه کوهنوردی سازمان نظام پزشکی مشهد,دوشنبه 1394/08/11 راس ساعت 21:30 الی 22:30 در سالن همایش های سازمان برگزار خواهد شد.
 
 
برنامه های اجرایی:
1-گزارش برنامه های 2 ماهه گذشته
2-مروری بر آموزه های کوهنوردی در 2 سال گذشته
3-تقدیر از کوچکترین همنورد فعال گروه
3-نظرخواهی و تصمیم گیری در مورد مسایل مربوط به گروه(حضور پر رنگ کلیه همنوردان عزیز در این جلسه هم اندیشی باعث افتخار است)
 
                                                                   
                                                                          منتظر گرمی وجودتان هستیم
 
گزارش مراسم :

1-      ارائه گزارش برنامه های 2 ماهه اخیر همراه با تصاویر.

2-       تقدیر و تشکر از جناب آقای دکتر مرتضی نورالهیان بمنظور پیگیری و تشویق همنوردان در برگزاری دوره کارآموزی کوهپیمایی.

3-      اهداء جایزه تشویقی به کوچکترین عضو فعال گروه ( فربد رجب زاده – 6 ساله ).

4-      ارائه توضیحات توسط سرپرست گروه برای اعضاء حاضر در جلسه (25نفر) پیرامون حداقل و حداکثر شرکت کنندگان در برنامه های اجرا شده از تاسیس تاکنون (حداقل 5 نفر و حداکثر 20نفر) و بیان اینکه این گروه منبع درآمد و تامین اعتبار خاصی نداشته و هزینه های جاری توسط اعضاء پرداخت میگردد .

5-      طبق تقاضای انجام شده رای گیری در خصوص طرح موضوع عدم پرداخت هزینه شرکت در برنامه صعود صورت گرفت و نتیجه آن برای سرپرست برنامه (13 رای) و سرپرست گروه (19 رای) تا زمان اتمام انجام کار قانونی شدن تاسیس باشگاه کوهنوردی سازمان .

6-      لازم به ذکر است سرپرست گروه ضمن تشکر از اعضاء گروه بنا به توضیحات و ملاحضات فوق ، انصراف خود را برای استفاده از این امتیاز اعلام نمودند همچنین تعدادی دیگر از همکاران .

7-      تقدیم دسته گل تبریک به سرکار خانم دکتر لادن گشایش (فوق تخصص گوارش) بمنظور همت والای ایشان در تحمل دشواریهای حاصل از حضور فرزند گرامیشان (فربد 6 ساله) در برنامه ها .

8-      در پایان از همکاران برای توسعه و پیشبرد اهداف و برنامه های گروه ، تقاضای یاری و کمک شد و برای همه آرزوی توفیقات روز افزون صورت گرفت .

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان