بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

علیرغم تحریم ها ،پزشکی ایران توانسته است پیشرفت خوبی داشته و در بسیاری ‏از تجهیزات به خودکفایی برسد

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با وزیر بهداشت؛
زیر میزی به هیچ وجه شایسته جامعه پزشکی ایران نبود - علیرغم تحریم ها ،پزشکی ایران توانسته است پیشرفت خوبی داشته و در بسیاری ‏از تجهیزات به خودکفایی برسد
 آیت‏‌‏الله مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در جمع وزیر و ‏مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: یکی از عیوب جامعه پزشکی زیرمیزی بود و تخلف برخی، احترام کل جامعه پزشکی را خدشه دار کرده بود و  با توجه به محترم بودن شغل ‏پزشکی  این امر زشت سزاوار آنها نبود .
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ این مرجع عالیقدر با اشاره به اقدامات خوب دولت در حوزه ‏بهداشت و درمان اظهار کرد:‏ دستاوردهای اجرای تحول سلامت ملموس است و موجب رضایتمندی مردم شده است .
ایشان افزود: بیمه سلامت که بسیاری را در مسائل درمانی آسوده خاطر کرده یکی  دیگر از اقدامات ‏خوب محسوب می‌شود.‏
این مرجع عالیقدر با اشاره به دستاوردها و اقدامات انجام شده در راستای برنامه تحول سلامت در کشور تصریح کرد: باید با مدیریت این طرح، اعتماد شکل گرفته مردم به دولت را حفظ نموده و با توجه به اعتبارات موجود برنامه ریزی کنیم تا استمرار و پایداری طرح تضمین شود .
آیت‏‌‏الله مکارم شیرازی با بیان اینکه تحریم‌های فراوانی از سوی کشورهای غربی علیه ایران اعمال ‏شده است گفت: با این حال پزشکی ایران توانسته است پیشرفت خوبی داشته و در بسیاری ‏از تجهیزات به خودکفایی برسد.


وبدا - پنج شنبه ٢٧ آذر ١٣٩٣  

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان