بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

مقاله ها

هشدار نظام پزشکی در خصوص تبلیغات حوزه های مختلف با استفاده از عنوان این سازمان

 سازمان نظام پزشکی در خصوص ارسال پیامک ، تماس تلفنی یا درج آگهی در سایت های اینترنتی مبنی بر برگزاری کلاس های آموزشی ، تخفیف بیمه ای برای انجام امور درمانی و سایر مسائل مرتبط با حوزه بهداشت و درمان به اعضای جامعه پزشکی و عموم مردم هشدار داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ با توجه به تماس مکرر اعضای سازمان و عموم مردم در خصوص  ارسال پیامک و درج آگهی در سایت های اینترنتی مبنی بر برگزاری انواع کلاس های آموزشی زیبایی زیر نظر سازمان نظام پزشکی؛ ثبت نام جهت دریافت تخفیف بیمه دندانپزشکی و مسائلی از این قبیل  موارد ذیل را جهت آگاهی به استحضار می رساند:

1-سازمان نظام پزشکی به هیچ عنوان اطلاعات شخصی اعضا، از جمله شماره تلفن همراه را در اختیار هیچ نهاد و شرکتی قرار نمی دهد.

2-    در صورت درخواست مراجع ذی ربط جهت دریافت مشخصات اعضای سازمان، در مواردی که ارایه این اطلاعات منجر به تسهیل امور صنفی شود یا از نظر قانونی الزامی برای انجام آن وجود داشته باشد، فقط اطلاعات غیر خصوصی، نظیر نام ونام خانوادگی، شماره نظام پزشکی و نشانی محل فعالیت و . . . در اختیار مراجع ذی صلاح قرار می گیرد.

3- درصورتی که نهادها، شرکت ها و ... در مواردی مرتبط با نیازهای جامعه پزشکی، درخواست اطلاع رسانی به اعضای محترم سازمان را داشته باشند؛ در صورت تایید موضوع و محتوای پیامک از طرف مراجع مسئول در سازمان، این پیامک ها از سامانه رسمی سازمان، برای اعضا ارسال خواهد شد و این موضوع به هیچ عنوان شامل پیامک های تبلیغاتی نیست.

4-   هر نوع اطلاع رسانی جهت برگزاری همایش، کنفرانس؛ دوره های بازآموزی توسط سازمان نظام پزشکی در وبسایت رسمی این سازمان به نشانی www.irimc.org  انجام می شود.

5-  سازمان نظام پزشکی برای اطلاع رسانی به اعضای محترم جامعه پزشکی از روش های زیر استفاده می کند:

*وبسایت: www.irimc.org

*تلگرام : @IRIMCCHANNEL

*اینستاگرام : irimc.ir

*توئیتر : @irimc

*شماره متنی واتساپ : 09128349476

*شماره پیامکی سازمان : 30007471و 2184130

6- خواهشمند است هر گونه موارد تخلف و سوء استفاده از عنوان سازمان نظام پزشکی را به شماره متنی واتساپ این سازمان 09128349476 اطلاع دهید.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان