بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : سه شنبه, 29 اسفند 1402

مقاله ها

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد منصوب شد .

دکتر علی بیرجندی نژاد ، رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد در حکمی، دکتر سروش احمدی را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد منصوب کرد.

در قسمتی از این حکم آمده است :

جناب آقای دکتر سروش احمدی
عضو محترم هیات رئیسه انجمن های علمی تخصصی جامعه پزشکی استان خراسان رضوی


خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزيده خویش عطا می فرماید.
نظر به تعهد، تخصص، سوابق ، انگیزه و تجربیات ارزشمند جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به سمت" مدیر روابط عمومی  سازمان نظام پزشکی مشهد "  منصوب می شوید .

لذا از جنابعالی انتظار میرود با استفاده از توان تخصصي ، ارتباط مناسب ، مفيد و مؤثر با انجمن های علمی تخصصی جامعه پزشکی،  سازمان‌های مختلف مرتبط با جامعه پزشکی ، اعضای محترم هیات مدیره و معاونین سازمان و با رعایت قوانین بالادستی و با بهره‌گیری از تجارب کلیه صاحب نظران و تعامل مناسب با حوزه های مرتبط در راستای ارتقاء کیفی و کمی مسؤولیت های محوله به شرح زیر موفق و مؤید باشید.
1)نوآوری‌، خلاقیت‌ و طراحی‌ فعالیت‌های‌ جدید در قلمرو وظایف‌ روابط عمومی .
2)شناخت‌ افكار عمومي‌ و نفوذ در آن‌ براي‌ جلب‌ رضايت‌ افكارعمومي‌ نسبت‌ به‌ سازمان و جامعه پزشکی .
3)سیاستگذاری ، برنامه‌ریزی و کاربرد شیوه‌ها و برنامه‌های مناسب برای انعکاس اهداف، سیاست‌ها ، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مواضع سازمان به " مخاطبان ، رسانه‌ها و جامعه " به انگیزه تنویر افکار عمومی .
4)گردآوری ، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای " مردم ، نخبگان و رسانه‌ها " در زمینه فعالیت‌های سازمان و ارائه آن به مراجع ذیربط در سازمان .
5)ایجاد ارتباط مناسب با مطبوعات ، صدا و سیما و خبرگزاری ها و بهره برداری بهینه از آنها برای اطلاع رسانی به مردم .
6)گردآوری‌ و نشر اطلاعات‌ ، اخبار و گزارش‌های‌ مربوط به‌ سیاست‌ها ، فعالیت‌ها ، طرح‌ها و برنامه‌ها ؛ با شیوه‌ها و قالب‌های‌ مؤثر و مناسب .
7)تدوین‌ " تقویم‌ جامع‌ ارتباطات‌ سازمانی" در قالب‌ ملاقات‌ها و بازدیدهای‌ مسؤولان‌ سازمان‌ با شخصیت‌های‌ حقیقی‌ و حقوقی ‌، كاركنان‌ و اقشار مختلف‌ مردم‌ با هدف‌ تداوم‌ و گسترش‌ اصولی‌ وتلطیف‌ روابط و تنظیم‌ افكار عمومی .
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری و اعتدال گرایی ؛ موفق و سرافراز باشید.
 

دکتر علی بیرجندی نژاد
رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان