بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : سه شنبه, 29 اسفند 1402

مقاله ها

دکتر ایمانیه با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاهها منصوب شد

با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد هادی ایمانیه به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب شد .

به گزارش وبدا، متن این احکام  به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

نظر به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی ، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمائید.

انتظار دارم با حضور در جلسات برنامه ریزی کلان و شورای معاونین وزارت، همکاری های ممکن را با معاونت ها و  حوزه های کاری مبذول نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.


جناب آقاي دکتر محمدهادی ایمانیه

در اجراي بند «ج» ماده 1 قانون تشكيل هيأتهاي امناء دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي و پژوهشي به موجب اين ابلاغ براي مدت چهار سال به عضويت هيأت امناء دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شیراز منصوب مي‌شويد.
اميد است با عنايت الهي، در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي و رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق باشيد.
 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان