بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : سه شنبه, 29 اسفند 1402

مقاله ها

پیام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز پرستار

معاون درمان دانشگاه با صدور پیامی، ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به همه پرستاران شاغل و بازنشسته استان خراسان رضوی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش وب دا ، متن پیام دکتر بدیعی به این شرح است:

فرارسیدن زادروز اسوه پرهیزگاری، علم و شهامت و ستاره درخشان صبر و پایداری آسمان ولایت، حضرت زینب کبری(س) را به شما پرستاران سخت کوش و مهربان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
با درود و سپاس به شما بندگان برگزیده خدا که در خط اول مراقبت از بیماران و مددجویان با بهره گیری از دانش، معرفت، تجربه و مهارت و درسایه عطوفت، مهربانی و نوعدوستی، در لحظات سخت و طولانی بیماری، با از خودگذشتگی و ایثار بیماران و دردمندان را در بازیابی سلامت خودیاری می کنید.
با توجه به افزایش سطح آگاهی جامعه و بالارفتن مطالبات در برابر دریافت خدمات پزشکی، نظام سلامت جهت ارتقاء سطح خدمات مراقبتی و درمانی و کاهش مخاطرات جانی و زیان های اقتصادی، نیازمند برنامه ریزی دقیق و صحیح و استفاده از نیروی انسانی کارآمد، متخصص و متعهد است.
امید است شما پرستاران بزرگوار و ارجمند، استوار و مصمم با اتکا به رحمت ذات لایزال باری تعالی با استفاده از تخصص، امکانات و تکنولوژی پیشرفته ، پویایی و سرزندگی حوزه سلامت استان را در نیل به اهداف متعالی که همانا کسب رضایتمندی شهروندان و رضایت پروردگار است، یاری کنید.
ضمن ارج نهادن به مجاهدت های خالصانه یکایک شما همکاران ارزشمند  از آفریدگار بی همتا برای شما عزیران و خانواده های صبور و ارجمندتان آرزوی سلامت و توفیق روزافزون می کنم.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان