بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : سه شنبه, 24 مهر 1403

مقاله ها

15 امتیاز بازآموزی در دومین همایش بزرگ پزشکان عمومی شرق و شمال شرق کشور

 

15 امتیاز بازآموزی در دومین همایش بزرگ پزشکان عمومی شرق و شمال شرق کشور

دبیر اجرایی دومین همایش بزرگ سالانه پزشکان عمومی شرق و شمال شرق کشوراز شرکت پزشکان عمومی، متخصص داخلی، عفونی، متخصص بیماریهای کودکان، روانپزشکی و... در این کنگره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، دکتر محمدرضا نجاریان همچنین بیان کرد: این همایش دارای 15 امتیار بازآموزی است و بیشترین شرکت کنندگانِ آن از استان خراسان رضوی و شرق ایران هستند.

وی هدف از برگزاری این همایش را توانمندسازی علمی پزشکان عمومی و حفظ و ارتقای علمی آنان دانست وگفت: در روز نخست این همایش موضوعاتی همچون تب دنگی، بیماری هاری، تب کریمه کنگو، بیماری های منتقله از راه جنسی و بیماری های عفونی شایع بررسی می شود.

وی افزود: دومین روز از برگزاری این همایش در مورد بیماری های روانپزشکی شایع از جمله اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی، مداخلات درمانی نوین در افسردگی و خودکشی ، اصول پایه مدیریت و روان درمانی اعتیاد و ... است.

وی در تشریح برنامه های روز سوم گفت: روز سوم این همایش به مباحث مرتبط با بیماری های شایع داخلی، دیابت، درمان های جدید دیابت، چاقی در اطفال، چاقی در بزرگسالان و درمان های جدید فشار خون اختصاص خواهد داشت.

 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان