بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

مقاله ها

رونمایی از پلاک گذاری ۳ نهال کاشته شده در پارک جامی به یاد شهدای مدافع سلامت

رونمایی از پلاک گذاری ۳ نهال کاشته شده در پارک جامی به یاد شهدای مدافع سلامت

 به ابتکار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک، ۳ نهال کاشته شده در بوستان جامی به نام  شهید دکتر احمد خسروی خراشاد، شهید دکتر حمید عقیلی و شهید دکتر محمد اسماعیلی نامگذاری شدند.

 رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای سلامت در این مراسم بیان کرد:  ۳۰ ماه از نخستین روزهایی که کادر درمان با کرونا دست و پنجه نرم کردند؛ می گذرد. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. روزهایی که خدمت به بیماران کرونایی به معنای گذر از جان بود. شاهد این مدعا همین بس که در جلسه ای که در همان روزهای نخست کرونا با همکارانم در بخش مراقبت های ویژه داشتم؛ پرستاران و کادر درمان بخش، وصیت نامه هایشان را به من امانت دادند.

 دکتر صداقت ادامه داد: سه شهید بزرگواری که امروز به یادشان اینجا حضور داریم؛ از اساتید برجسته و پزشکان متبحر بودند که از نخستین روزهای کرونا داوطلبانه ارائه خدمت می کردند. اما متاسفانه باید بگویم که این روزها این فداکاریها و رشادتها به دست فراموشی سپرده شده است.

وی در پایان افزود: امیدوارم واقعیات موجود جامعه پزشکی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و ایثار و فداکاری جامعه پزشکی  در روزهای سخت کرونایی فراموش نشود.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان