بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 07 ارديبهشت 1403

مقاله ها

هشدار حراست نسبت به کلاهبرداری تلفنی و اینترنتی


پیرو اطلاعیه های قبلی مبنی بر تماس افرادی با مراکز آموزشی درمانی، واحدهای بهداشتی درمانی، بیمارستان ها، درمانگاه های بخش خصوصی، مسئولین و مدیران ادارات و سازمان ها و معرفی خود تحت عناوین مسئولین ارشد دانشگاه و واحدهای تابعه( معاون درمان، معاون غذا و دارو، ریاست بیمارستان، مدیر بیمارستان، مدیر مالی و ...)  به طرح موضوعاتی همچون(واریز اشتباهی مبلغی به حساب افراد و درخواست عودت آن، واریز مبلغی به عنوان پاداش یا حق الزحمه ویژه، هزینه اعزام کادر درمان به حج تمتع و قرض گرفتن جهت انجام کاری ضروری  به نام مسئولین) اقدام به کلاهبرداری می کنند.

 کلاهبرداران در تماس تلفنی از فرد می خواهند که در محل عابر بانک حاضر و پس از آن با شگردهای خاص اقدام به تخلیه حساب وی می نمایند.

لذا از همکاران تقاضا می شود به این تماس های تلفنی اعتنا نکرده  و از هرگونه اعلام شماره حساب، شماره کارت و یا رفتن به محل عابر بانک خودداری نموده و موضوع را  فورا به حراست  اعلام نمایند.

شایان ذکر است درخصوص بیماران و همچنین همراهیان نیز با معرفی خود بعنوان پزشک در بخش های ویژه و تهیه دارو از بیرون بیمارستان چند مورد کلاهبرداری صورت گرفته است که همکاران مد نظر داشته باشند.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان