بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 07 ارديبهشت 1403

مقاله ها

جامعه پزشکی همواره در خدمت به مردم پیشقدم بوده است

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد در آئین تقدیر از مدافعان سلامت

 

جامعه پزشکی همواره در خدمت به مردم پیشقدم بوده است

 

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد در آئین تقدیر از مدافعان سلامت که در فضای باز برگزار شد اظهار کرد: همیشه جامعه پزشکی در خدمت به مردم پیشقدم بودند؛ کادر درمان استان به صورت منسجم چه در گذشته و چه در حال حاضر در مبارزه با کرونا با اقتدار برای خدمت رسانی به بیماران آماده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، دکتر علی بیرجندی نژاد، افزود: واقعیت این هست که با حضور و فداکاری و جان‌فشانی کادر بهداشت و درمان کشور در بحران شیوع کرونا، به ویژه در شهر مشهد، خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی لحظه‌ای دچار اختلال نشد و چه در بخش خصوصی و چه دولتی بیماران خدمات درمانی لازم را دریافت کردند. ما هم در این روزها سعی کردیم به هر نحوی که می توانیم ارائه خدمت کنیم چه در بخش ستادی در سازمان نظام پزشکی و چه در مطب ها و مراکز خصوصی.

وی با اشاره به فداکاری های کادر بهداشت و درمان گفت: در این روزها کلیه پزشکان و کادر درمان ما در همه‌ی بخش‌ها و قسمت‌ها حقیقتا به قیمت جانشان پای کار ایستادند و اگر نبودند اوضاع خیلی بدتر از این را تجربه می‌کردیم. پزشکان ما در مطب ها سعی کردند از حجم زیاد بیمارانی که وارد حوزه بستری و مراکز درمانی دولتی می‌شوند کم کنند. به طوری که مطب‌ها و مراکز پاراکلینیک خصوصی تنها طی سه ماهه نخست شیوع کرونا به بالغ بر یک و نیم میلیون مراجعه بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا ارائه خدمت کردند.

دکتر علی بیرجندی‌نژاد ادامه داد: در مبارزه با کرونا شهدایی تقدیم کردیم و این افتخاری بزرگ برای جامعه، کادر درمان است که برای سلامت مردمان سرزمینشان از جان خودشان گذشتند، خیلی دوست داشتیم تعداد زیادی از کادر درمان تقدیر کنیم اما بحث رعایت پروتکل های بهداشتی این فرصت را از ما گرفت امیدواریم بتوانیم در فرصت های دیگر از همه عزیزیان که در مبارزه با کرونا نقش داشتند تشکر و قدرانی کنیم.

وی همچنین در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمامی کادر درمان استان چه در بخش خصوصی و چه دولتی درگیر کرونا هستند و به مردم خدمت می‌کنند و هر کدام به نحوی در مبارزه با کرونا مشارکت می‌کنند.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان