بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : سه شنبه, 29 اسفند 1402

مقاله ها

تشکر و قدردانی وزیر بهداشت از رهبر معظم انقلاب

وزیر بهداشت گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در یک بیمارستان دولتی و اعتماد به بخش دولتی برای تیم پزشکی روحیه بخش و پر برکت بود.تشکر و قدردانی وزیر بهداشت از رهبر معظم انقلاب
به گزارش وب دا دكتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشكي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب از بیمارستان دولتی ترخیص شدند و تشکر از کادر درمانی داشته‌اند و به نوعی روحیه خاصی به تیم درمانی داده‌اند. خدا را شکر می‌کنیم که ایشان به سلامتی امروز بیمارستان را با نشاط و عافیت کامل ترک کردند و آرزو داریم همواره سالم باشند و ‌سایه شان مستد‌ام باشد.  
 وی افزود: در عین حال این‌ها از برکات انقلاب اسلامی است و ما شرایط  قبل از انقلاب را در کشورخاطرمان هست. آن وقت دورهٔ دانشجویی ما بود و افتخار می‌کنیم که مسئولین کشور به جامعهٔ پزشکی اعتماد دارند و توانمندی فرزندان عزیز خودشان را در این مرز و بوم باور دارند و اعتماد ایشانمایهٔ مسرت و خوشحالی همهٔ همکاران بنده است.
 وی خاطرنشان کرد: در عین حال مغتنم می‌شماریم حمایت ایشان و توجه ویژه‌ای که به جامعهٔ پزشکی اعم از پزشکان، پیرا پزشکان، دارو سازان، دندان‌سازان دارند و من فکر می‌کنم خطاب ایشان عام است و من صمیمانه و همهٔ همکاران عزیزم در سراسر کشور و در بخش‌های متفاوت و رشته‌های مختلف از ایشان تشکر کرده و این را سرمایهٔ معنوی برای خودمان در حوزهٔ پزشکی می‌دانیم و در عین حال امیدواریم که همه باور کنند که البته این باور هست که جامعهٔ پزشکی تمام و کمال در خدمت مردم است.
 دکتر هاشمی افزود: البته خود ما هم پزشک هستیم و در جامعه‌ی پزشکی و در این لباس سپید در حال خدمت هستیم و باید مراقبت کنیم و این سرمایه را قدرشناس باشیم و قدردانی کنیم و بدانیم که مسئو‌لیتمان سنگین است.
 وی افزود: من مجددا از مقام معظم رهبری به خاطر همه‌ی حمایتها‌یشان تشکر و سپاسگذاری می کنم  به ویژه در این دوره که سلامت جزء الویت‌های اصلی دولت است و در عین حال افتخار می کنم در آن بخشی که ما در خدمت رئیس جمهور محبو‌بمان  دکتر روحانی بودیم بعد از عیادت از رهبر معظم انقلاب،  موفق شدیم  از سایر بیماران در بیمارستان دولتی نیز بازدیدی داشته باشیم. همه ی عزیزان  از رفتار پزشکان، پرستاران، و مدیریت راضی بودند، بنابراین افتخار می کنیم که در همان طبقه و بخشی که بقیه مردم درمان شدند شخص اول کشور ، رهبر عزیز انقلاب اسلامی  درمان شدند.
 وی افزود: لازم می‌دانم همین جا از طرف دولت ،همکاران عزیز در هیئت وزیران و در راس آنها جناب آقای رئیس جمهور از همه ی پزشکان و عزیزانی که کمک کردند و به نحو احسن انجام وظیفه کردند و به طور عاشقانه در درمان رهبر عزیز انقلاب کمک کردند و همچنین  از مدیریت بیمارستان هم صمیمانه تشکر می کنم.
 دکتر هاشمی در پاسخ به ایجاد روحیه و نیروی مضاعف در تیم درمانی دولتی با حضور رهبر معظم انقلاب گفت: بالاخر‌ه فرمایشات ایشان در جامعه‌ی پزشکی  همیشه ارزنده بوده  و امیدواریم همه ما قدر شناس باشیم.  همانطور که ایشان فرمودند این مجموعه  یک سرمایه‌ی ملی است که در مراقبت از آن هم خود پزشکان و جامعه‌ی پزشکی ، پرستاران و غیره و هم دیگران باید نهایت تلاش خود را کنند.
دکتر هاشمی در  پاسخ به مورد تشویق قرار گرفتن پزشکان، پرستاران و تیم سلامت کشور گفت: حتما، امیدواریم که این فرصت فراهم شود که ما بتوانیم از خجالت آنها در بیائیم‌.

وبدا -- دوشنبه ٢٤ شهريور ١٣٩٣ --٢١:١٤  

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان