بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

دکتر علی اکبر حق دوست به عنوان معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علی اکبر حق دوست را به عنوان معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت منصوب کرد.
 
به گزارش وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر علی اکبر حق دوست
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان
 
نظر به تعهد، دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی منصوب می شوید . انتظار دارم با استفاده از توان و ظرفیت های تخصصی موجود و با رعایت اهداف سند چشم انداز توسعه ، سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون برنامه ششم توسعه اهتمام خود را در تدوین سیاستگزاری و برنامه ریزی، هماهنگی، تدوین شاخص ها و اجرای نظام کارآمد ارزیابی، تدوین و پایش برنامه های عملیاتی در وزارت، دانشگاه ها و سازمان های تابعه، انعکاس سیاست ها و برنامه های کلان وزارت به مراجع ذیربط ، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه و برگزاری منظم و مستمر جلسات هیات های امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور بکار گیرید.
بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همکای لازم را با جنابعالی معمول خواهند نمود .
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف ، بارعایت قانون مداری و اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید .
 
 
همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکم دیگری دکتر حق دوست را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان منصوب کرد.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان