بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

خدمات وزارت بهداشت مهم و کم سابقه و افتخاری برای دولت است

آیت الله نوری همدانی:
خدمات وزارت بهداشت مهم و کم سابقه و افتخاری برای دولت است
آیت الله 'حسین نوری همدانی'  گفت: خدماتی که وزارت بهداشت با این وسعت انجام داده است، بسیار مهم و کم سابقه است.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (وب دا) ؛آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن بیان تسلیت به مناسبت ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن(ع) و امام رضا(ع) گفت: خداوند متعال به شما و همکاران محترمتان توفیق خدمت داده است و فرصت داده تا شایستگی خود را اثبات نمایید.
آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: کار شما بسیار وسیع و کامل است و اقدامات شما افتخاری برای دولت است؛ سلام مخصوص ما را خدمت دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و سران دولت برسانید.
وی با تاکید بر خدمت رسانی به نقاط محروم، گفت: مردم در نقاط محروم باید به پزشکان دسترسی داشته باشند، چرا که امام راحل عنایت ویژه ای به محرومان داشتند و خوشبختانه وسعت خدمات شما در این مناطق فراگیر بوده است.
وی همچنین بر انجام اقدامات مناسب در زمینه مبارزه با کاهش موالید تاکید کرد.
آیت الله نوری همدانی خواستار نظارت هرچه بیشتر وزیر بهداشت بر مسائل بهداشت و درمان در کشور شد و ابراز امیدواری کرد: آنچه تاکنون طراحی و انجام شده است، به همین منوال ادامه پیدا کند.

وی خواستار جذب خیران به سمت بخش بهداشت و درمان شد و افزود: کشور ما از نظر اقتدار و امنیت نمونه است و باید با اینگونه اقداماتی که انجام دادید، در زمینه بهداشت و درمان نیز نمونه باشیم.
وی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه و شیعه و سنی افتخاری برای کشور است که در سایه نظام اسلامی و رهبری آیت الله خامنه ای ایجاد شده است.
دکتر هاشمی وزیر ‏بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور به ایشان تصریح کرد: علیرغم مشکلات دولت در تامین اعتبارات، شخص رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت و تامین اعتبارات آن دارند.
وی  با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت از نیمه اردیبهشت در سراسر کشور افزود: تلاش کرده‌ایم از روستاهای دور افتاده تا شهر بزرگ، همه تحت پوشش خدمات طرح تحول نظام سالمت قرار گیرند و همچنان در حال گسترش برنامه‌های توسعه و ارتقای حوزه سلامت هستیم.
وزیر بهداشت در ادامه اضافه کرد: با اجرای این طرح، در حوزه‌های مختلف، کارهای زیادی صورت گرفت که کاهش هزینه‌های درمان و پرداختی مردم یکی از مهمترین این اقدامات بوده است.
دکتر هاشمی همچنین سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت دکتر مفتح را گرامی داشت و اظهار داشت: تصور ما این است که هرچقدر صمیمیت و همدلی میان حوزه و دانشگاه بیشتر باشد، ‏عزت و پیشرفت کشور هم بیشتر محقق خواهد شد.

وبدا - پنج شنبه ٢٧ آذر ١٣٩٣    
 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان