بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

صبح شنبه با حضور وزرای بهداشت و رفاه - مرکز رسیدگی به شکایات تعرفه‌ای افتتاح شد

مرکز رسیدگی به شکایات تعرفه‌ای صبح امروز با حضور وزرای بهداشت و رفاه، رییس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی از پیشکسوتان جامعه پزشکی و مدیران عامل بیمه سلامت و تامین اجتماعی در وزارت بهداشت آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، مرکز رسیدگی به شکایات تعرفه‌ای صبح امروز طی مراسمی با حضور وزرای بهداشت و رفاه، رییس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی از پیشکسوتان جامعه پزشکی و مدیران عامل بیمه سلامت و تامین اجتماعی در محل وزارت بهداشت آغاز به کار کرد.

با راه‌اندازی این مرکز، مردم می‌توانند شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی 1690 و سامانه الکترونیکیwww.1690.ir گزارش کرده و به اطلاع مسوولان برسانند.

مرکز رسیدگی به شکایات تعرفه ای با شعار "تکریم جامعه پزشکی و تضمین حقوق بیمار" راه اندازی شد.

 

سایت سازمان کل نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران - شنبه 17 آبان ماه، 1393

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان