بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

مشهد میزبان نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری

نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

دبیر کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری گفت: این کنگره چهارم تا ششم آبان ماه امسال با حضور متخصصان حوزه علوم و اعصاب کشور و ۱۴میهمان خارجی از کشورهای آلمان، سوئد، سوئیس، بلژیک و فرانسه در مشهد برگزار خواهد شد.

دکتر مهدی فتحی هدف از برگزاری این کنگره را که برای نخستین بار در کشور برگزار می شود، آشنایی و تاکید بر توانمندی های ذهن در مدیریت بدن و رفتار، ارتقای وضعیت سلامت و عملکرد درمانی و بازتوانی بیماران حوزه مزبور ذکر کرد.

وی افزود: برای ارسال مقالات به این کنگره فراخوان داده شده و محور مقالات نیز تمرین ذهنی برای بیماران دارای اختلال ذهنی و آسیب های نخاعی، تمرین ذهنی برای افزایش توانایی های یادگیری و بازتوانبخشی، تمرین ذهنی در دندانپزشکی، تمرین ذهنی برای بهبود زندگی و اجتناب از اعتیاد می باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ۶ میزگرد تخصصی با موضوع اصول تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری با حضور متخصصان داخلی و خارجی طی سه روز برگزاری این کنگره برپا خواهد شد.

وی گفت: در این کنگره به کارگیری ذهن در حیطه های مختلف آموزشی، درمانی و ورزشی با حضور قهرمانان ملی و المپیک کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران، دانشگاه فردوسی مشهد و آکادمی ملی المپیک نیز در برگزاری این کنگره همکاری خواهند داشت.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان