بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

کسب مقام نخست مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه در جشنواره رازی

مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیست و دومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، موفق به کسب مقام نخست شد.

به گزارش وب دا، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: در بیست و دومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس ارزشیابی فعالیت های پژوهشی سال ۱۳۹۴با کسب امتیاز ۹۷۵مقام اول را کسب نمود.

دکتر محسن تفقدی خاطر نشان کرد: بر اساس نتایج ارزشیابی که برطبق شاخص های جدید بین المللی انجام شده است، تعداد کل مقالات ثبت شده این مرکز تحقیقات در سه پایگاه استنادی Web of Science،PubMed  و Scopus، در سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۲۸ مقاله بوده که بیش از ۸۲ درصد از این مقالات در پایگاه استنادی Web of Science ایندکس شده است.

وی تصریح کرد:  براساس پایگاه استنادی Scopus، ۴۹ مقاله از مقالات این مرکز تحقیقات با همکاری محققان خارج از کشور منتشر شده و ۳۶درصد نیز در ۲۵درصد برتر مجلات هر رشته (Q۱) بر اساس شاخص SJR به چاپ رسیده اند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر اساس پایگاه استنادی Scopus تعداد استنادات سال ۲۰۱۵ این مرکز تحقیقات بیش از ۹۱۲ مورد و شاخص H index نیز ۳۴ است.

گفتنی است: در مراسم اختتامیه جشنواره که ۲۷ دی ماه در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر جواد بهروان رییس مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه قدردانی شد.

باتشکر از حسن توجه شما به پایگاه خبری وبدا، خواهشمند است نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در مورد متن منتشر شده ارسال فرمایید.
پیام های ارسالی پس از بررسی منتشرخواهد شد.

 

منبع : سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان