بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

پاسخ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اعتراض به خبر کاهش تعرفه ها

پاسخ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اعتراض به خبر کاهش تعرفه ها
دکتر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص اعتراض به خبر کاهش تعرفه ها طی نامه ای خطاب به دکتر زالی ریاست کل سازمان نظام پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

  به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن نامه به شرح ذیل است :

برادر ارجمند جناب آقای دکتر زالی

رییس کل محترم سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایرن

 

با سلام و احترام؛

در پاسخ به نامه شماره 2626/10/100/396 مورخ 6/2/1396 حضرتعالی، لازم به تأیید می دانم که اجرای موفقیت آمیز طرح تحول سلامت، برآیند همکاری مجدانه دستگاه های ذیربط و مشارکت مسئولانه جامعه پزشکی در بخش های دولتی و خصوصی بوده است. از این رو، ضمن انعکاس تقدیر دولت از خدمات ارزنده کلیه دست اندرکاران اجرای این طرح ضروری و نافع، که موجب دسترسی ارزان تر و عادلانه تر مردم به امکانات درمانی کشور شده است، تأکید می نمایم که در چارچوب منشور حقوق  شهروندی، هرگونه اصلاحات لازم برای افزایش کارایی و اثربخشی این طرح، از جمله تعرفه خدمات سلامت نیز کماکان با برخورداری از همفکری و پیشنهادهای سازنده بخش خصوصی به ویژه تشکل های رسمی همچون سازمان نظام پزشکی انجام می شود. از این رو، ارایه هر پیش نویسی در این ارتباط به هیأت محترم وزیران که طبق بند الف ماده 9 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه پس از تأیید سازمان برنامه و  بودجه کشور صورت می گیرد، با رایزنی های مذکور انجام خواهد شد.

در این راستا به معاونت محترم توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان، مأموریت داده شده است تا با تشکیل جلسات مشارکت جویانه، زمینه لازم برای اتخاذ تصمیمات مناسب و منطقی را فراهم نمایند.

 

با احترام مجدد

محمد باقرنوبخت

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان