بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

عضو هیات مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی: ضرورت نشان دادن همت و همیت جامعه پزشکی در انتخابات

عضو هیات مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی با تاکید بر اینکه باید همت و همیت خود را مانند دیگر اصناف نشان دهیم که در این انتخابات حضور داریم، گفت: باید تمام مطب ها، داروخانه ها و بیمارستان ها را ستاد کنیم و حتی به بیماران نیز حمایت از دکتر نوبخت را سفارش کنیم.

محمد حسین بدخش عضو هیات مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی با گلایه از اینکه در دو دهه اخیر دولت کمکی به وضعیت بهداشت و درمان نکرده است، گفت: در زمانی که نفت 100 دلار و بالای آن فروخته می شد، کمکی به وزارت بهداشت علی رغم تمام تنگناها صورت نگرفت.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در دولت دکتر روحانی و مدیریت دکتر نوبخت در سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه،  بیشترین کمک به طرح تحول سلامت شد، ابراز داشت: تا حدی که علی رغم آنکه امکان داشت طرح با مشکلاتی مواجه باشد، با حمایت از آن نگذاشتیم این اتفاق بیفتد. 

رئیس بیمارستان اکبرآبادی با بیان اینکه تمام تصمیم گیری ها در مجلس شورای اسلامی خلاصه می شود، بیان داشت: از دکتر نوبخت به عنوان فردی دانا، مقتدر، مدیر، توانا، شجاع، نترس و از همه مهمتر پاک دست که از صفات بارز ایشان است، درخواست کردیم تا برای رفع بسیاری از مشکلات به خصوص در جامعه پزشکی در مجلس کاندید شود.

وی با ابراز تاسف نسبت به واقعه خمینی شهر، عنوان کرد: در واقعه خمینی شهر دلم به مظلومیت خودمان، جامعه پزشکی، نظام پزشکی و پزشکی که ناجوان مردانه مورد هجمه قرار گرفت، سوخت.

به گفته رئیس اداره امور سلامت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی رغم تلاش و حمایت دکتر زالی و همکاران در وزارت بهداشت، گاه گاهی جامعه خدوم پزشکی مورد هجمه قرار می گیرد.

وی با گلایه از اینکه پزشکان برای یک شکایت به چندین جا مراجعه می کنند، خاطرنشان کرد: این مسائل اصلاح نمی شود مگر با حضور افراد آگاه و دانا که با شناخت نسبت به قانون نظام پزشکی، حمایت قاطعی را از جامعه خدوم پزشکی داشته باشند.

وی با تاکید بر حمایت قاطع از دکتر نوبخت، گفت: همه مان دست به دست هم داده و روز جمعه 7 اسفندماه با رای بالا به ایشان، در راه یافتن وی به مجلس شورای اسلامی کمک کنیم. به امید حضور پررنگ جامعه پزشکی پای صندوق های رای.

 

 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان