بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

ابراز تاسف وزارت بهداشت از حادثه ناگوار فوت پزشک اردبیلی

 قائم مقام وزیر بهداشت گفت: موضوع فوت پزشک متعهد اردبیلی را با دستور شخص وزیر بهداشت از مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش " وب دا" در پی سو قصد منجر به فوت دکتر اصغر پیرزاده متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان در اردبیل ، دکتر ایرج حریرچی ضمن ابراز تاسف از این حادثه ناگوار اظهار داشت: از حوالی ظهر امروز پس از اطلاع از این حادثه وزیر بهداشت شخصا پیگیر موضوع بوده اند.

وی ضمن تسلیت به خانواده این پزشک اردبیلی به ویژه برادر وی (ریاست دانشکده پزشکی اردبیل ) و مردم این استان اعلام کرد: وزارت بهداشت تا روشن شدن کامل ابعاد حادته ، این موضوع را از مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.

حریرچی در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه تلخ از جامعه پزشکی و رسانه ها درخواست کرد  تا روشن شدن ابعاد موضوع  از سوی مراجع ذیصلاح از هر گونه گمانه زنی پرهیز کنند.

 

  پنج شنبه ١ مرداد ١٣٩٤ - ١٧:٢٣ / شماره خبر: ١٢٩٢٨٠

 

شرح خبر

دکتر اصغر پیرزاده سرطان‌شناس و متخصص انکولوژی مورد سوء‌ قصد یکی از همراهان بیمار قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

به گزارش فارس، دقایقی پیش در یک حادثه ناگوار یکی از همراهان بیماران که جوان ۱۷ ساله بود با زدن چندین ضربه چاقوی این پزشک متخصص و سرطان‌شناس اردبیلی را مورد سوء قصد قرار داد تا بعد از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل جان خود را از دست بدهد.اصغر پیرزاده جراح و متخصص انکولوژی بود که خدمات ارزشمندی را در عرصه پزشکی و مداوای بیماران سرطانی انجام داده بود.پلیس این پرونده را مورد پیگیری قرار داده تا بیشتر علل و عوامل این سوء قصد پزشک متخصص اصغر پیرزاده معلوم شود.

 

خبرگزاری فارس - تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳

 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان