بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

مقاله ها

پیام تسلیت رییس سازمان نظام پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت در گذشت دکتر موسوی

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضایعه درگذشت پزشک متخصص، متعهد و مردمي دکتر میر نقی موسوی، دانشیار گروه چشم این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش وب دا، دکتر مهرابی بهار در این پیام آورده است: درگذشت همکار و پزشک ارزشمند و پرتلاش دکتر میر نقی موسوی که عمر با برکت خویش را با همت وصف‌ناشدنی صرف پیشبرد علم، و خدمت به مردم نمود؛ ضایعه ای جبران ناپذیر براي جامعه پزشکي و دانشگاهی است و همه ما را متاثر و اندوهگين نموده است.

اینجانب درگذشت جانگداز دکتر میر نقی موسوی دانشیار گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به همسر و خانواده محترمش، جامعه پزشکی و مردم شریف استان  تسلیت عرض می نمایم. و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

به طور حتم جای خالی چنان انسان ارجمندی به سادگی پر نخواهد شد، اما اطمینان دارم، سپید پوشان این دیار با ایمان و عزمی راسخ، راه او را ادامه خواهند داد؛ انسانهای شریفی که رفع رنج و درمان درد هموطنان را بر آسایش خویش ترجیح می دهند.

دکتر میر نقی موسوی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد فلوشیپ ویتره و رتین متخصص چشم پزشکی و رییس بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء(ص) پس از عمري تلاش در عرصه علمي، آموزشي و مدیریتی شامگاه ۲۶ مهر ماه  دعوت حق را لبيک گفت و جان به جان آفرين تسليم کرد.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان