بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

مقاله ها

پیام تسلیت رییس سازمان نظام پزشکی مشهد در پی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد در پیامی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ایران به ویژه جامعه پزشکی تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد ، دکتر مصطفی مهرابی بهار در این پیام آورده است،

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه الراجعون

ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشمند بزرگ، عالم عالیقدر ، مبارز نستوه و یار دیرین حضرت امام خمینی و رهبری معظم انقلاب که عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام‌تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد، مایه تاسف، تاثر و تالم عمیق خانواده بزرگ جامعه پزشکی گردید .

 فداکاری در راه آرمان های اصیل انقلاب و امام و ایستادگی و دفاع ایشان از خط امام (ره)، پشتیبانی از مقام معظم رهبری و نهادهای انقلاب و صبوری در مقابل مشکلات و نامهربانی ها از جمله ویژگی های برجسته این شخصیت بزرگ انقلاب بود که برای شناخت ابعاد مختلف آن باید سال‌ها تاریخ انقلاب را مطالعه و بررسی کرد.

اقدامات خالصانه این عالم ربانی  با نقش‌آفرینی در جایگاه‌های مهم و حساس نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی  همچنین تلاش‌های گرانمایه این روحانی عالیقدر جهت توسعه و پیشرفت کشور نشان از هوش وافر،  تیزبینی و نگاه جامع، تعهد صادقانه، اخلاص  و عشق به خدمت در ایشان می‌باشد که به عنوان برگ زرینی در زندگی وی می‌درخشد.

 

 

اینجانب به نمایندگی از طرف شورای هماهنگی سازمان‌های نظام پزشکی استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی ؛ هیات مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد و خانواده بزرگ جامعه پزشکی استان خراسان؛  ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیت محترم و داغدار ایشان ، مردم ایران به ویژه جامعه پزشکی تسلیت می‌گویم و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علّو درجات از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

گفتنی است : هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در پیامی،  این ضایعه بزرگ را به حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای مدظله‌العالی ، علما و مراجع بزرگوار تقلید، خانواده گرامی ایشان و ملت شریف ایران تسلیت گفته و به مناسبت تجلیل از این یار دیرین امام و رهبری سه روز عزای عمومی و روز سه شنبه ۲۱دی ماه ۱۳۹۵را تعطیل عمومی اعلام و ملت قدر شناس ایران را به شرکت باشکوه و تاریخی در مراسم تشیع پیکر پاک ایشان دعوت نموده است.

 

دکتر مصطفی مهرابی بهار

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد

 20 دی ماه 1395

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان