بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

مقاله ها

هاشمی: وزیر بهداشت دولت دوازدهم نمی‌شوم

وزیر بهداشت با حضور در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اینکه بنده همیشه پایبند به صحبت‌هایم هستم، گفت: بنابراین وزیر بهداشت دولت دوازدهم نخواهم بود ولی تمام برنامه‌های وزارت بهداشت را کامل تحویل وزیر بعدی می‌دهم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و به نقل از تسنیم وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در دولت دوازدهم در صورتیکه حتی آقای روحانی رئیس جمهور باقی بماند شما وزیر بهداشت خواهید بود، عنوان کرد: بنده همیشه پایبند به صحبت‌هایم هستم.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که این به معنای آن است که دیگر وزیر بهداشت دولت دوازدهم نخواهید بود، این مسئله را تایید کرد و افزود: البته تمام کارها و برنامه‌های طرح تحول سلامت را به طور کامل انجام خواهیم داد و این وزارت را به وزیر بعدی می‌سپارم. 

وی با اشاره به تکمیل برنامه‌های طرح تحول سلامت از جمله افزایش بیش از 20 هزار تخت بیمارستانی و واحدهای زایمان طبیعی و همچنین تکمیل پرونده الکترونیک بهداشت ایرانیان خاطرنشان کرد: روزهای بعد از وزارت برای من روزهای بسیار سختی خواهد بود زیرا در مملکت ما بخصوص در عرصه سیاسی این مسئله باب شده است که همه مشکلات و کمبودها را بر گردن مسئول قبلی می‌اندازند ولی با این حال شکرگزارم و خوشحالم دل رهبر معظم انقلاب را باکمک همکارانم و اعتماد مردم درحوزه سلامت شاد کردم.

 

سایت نظام پزشکی کل

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان